IG  FB


s03e03

17. 06. 2020 - 11. 07. 2020

Kino Šiška, Ljubljana



Ana Likar
Teja Miholič
Lucija Rosc 
Matej Mihevc
Maks Valenčič
Neža Knez
Tom Winkler 



Kuratorka: Anne Tassel  


  


> slike 

> katalog



Sledi, ki ostanejo za dogodki, pričajo o tistem, kar se je zgodilo, pomagajo nam rekonstruirati preteklost, osmišljati sedanjostjo ter predvidevati kaj se bo zgodil v prihodnost. Omogočajo nam refleksijo relacij med dogodkom samim in tistim kar z njim ostane, med strukturo vsakdanjega življenja in njegovo reprezentacijo v določenem obdobju. Arhiv je zbirka dokumentov h katerim se vračamo, iz katerih črpamo, jih med seboj primerjamo, dostop do arhiva pa predstavlja privilegij in moč. Kljub njegovi navidezni objektivnosti, je nenehno preizpraševanje kdo ga gradi ter kdo in, če sploh, lahko do arhiva dostopa, ključnega pomena.

Umetniki razstave S03E03: This too shall archive tokrat nastopijo v vlogi arhivistov. Pri ustvarjanju svojih arhivov sami določajo ključe s pomočjo katerih se odločajo kaj ohraniti, kaj zavreči, zbran material pa subjektivno interpretirajo, urejajo in prevajajo v dela. Lucija Rosc in Neža Knez v svojih delih nostalgično brskata po družinskih arhivih. Med tem, ko prva iz najdenih fotografij, predmetov in lastnih risb ustvarja sklupture in kolaže, druga preko starih družinskih receptov preizprašuje naš odnos do spominov. Vitrina Toma Winklerja v procesu iskanja popolnega produkta, neselektivno hrani tako uspele kot neuspelo poizkuse produkcije. Arhiv Mateja Mihevca polnijo na prvi pogled nepomembni izseki VHS posnetkov televizijskega programa, najdenih v  arhivu neznanca, Maks Valenčič pa s pomočjo metode Political Compass sistematično ureja tvite iz že obstoječega in vsakodnevno-vzhajajočega internetnega arhiva. Teja Miholič beleženje svojega vsakdana prepušča naključju - v obdobje med septembrom 2018 do aprila 2020 je v svoj ˝arhiv diptihov˝ vnašala krajše osebne zapiske vsakič, ko je na ulici naletela na zapuščen stol. Za razliko od ostalih, Ana Likar z delom
Nešteto tipalk bo potrebnih ne ustvarja  lastnega arhiva, temveč gradi subtilno podobo že obstoječe zbirke insektov, skritege sredi nakupovalnega središča do katerega zares nima dostopa.



Anne Tassel